Standox slaví 60 let inovací

Úspěch značky Standox byl započat před 60 lety. V roce 1955 přivedl výrobce laků Herberts na trh novou řadu autoopravárenských laků a dal jí jméno Standox. Název značky Standox je odvozen od slov Standöl (polymerizovaný lněný olej – surovina pro výrobu laků) a oxidative (schnutí). Nový lak se stal rychle populárním a Herberts jej v dalších letech rozvinul v ucelený autoopravárenský lakovací systém.

V průběhu dalších let a desetiletí přinesl Standox do průmyslu nové důležité inovace. Jako příklad uveďme dvouvrstvou metalickou povrchovou úpravu (1968), techniku rozstřiku (1973) nebo aplikaci jedním krokem (1992). V roce 1990 přišel Standox s průlomovým řešením v oblasti ekologických vodouředitelných lakovacích systémů Standohyd a v roce 2010 se systémem Standoblue. Tyto dva systémy dnes patří k nejmodernějším autoopravárenským systémům, které jsou každodenně používány tisíci lakýrníků. Ale inovace nejsou omezeny pouze na technologii. Reputaci prémiové značky si Standox vydobyl také díky komplexnosti svých služeb, jako jsou tréninkové programy a odborné poradenství v mnoha oblastech managementu lakovny.

U příležitosti letošního jubilea, 60 let značky Standox, spustil výrobce prémiových autoopravárenských systémů výroční webové stránky: www.standox.com/60. Tyto webové stránky představují zábavnou a informační cestou inovace, které učinily ze Standoxu jednu z celosvětově nejuznávanějších prémiových opravárenských značek. Uvedené milníky jsou perfektním příkladem vysokých standardů značky Standox a příslibu hesla „Made in Germany“ (vyrobeno v Německu). Lakýrníci z více než 80 zemí světa v současnosti důvěřují vyspělým produktům a inovativním technologiím německé značky zrozené ve Wuppertalu.  Na těchto webových stránkách zveřejní Standox v průběhu tohoto roku dvanáct zajímavých příběhů, které představí vývoj značky v průběhu posledních šesti desetiletí. Tyto různé oblasti budou vždy doprovázeny nejenom mnoha zajímavými fotografiemi, plakáty, obrázkovými galeriemi a videi o Standoxu, ale také dobovými tématy a novinkami, díky čemuž celý příběh této značky ožije.

Fotografie

# # # # # # # #

Nahoru