Co tě čeká v následujících dnech a měsících...

EMAILOVÝ PODPIS


Prosím, mezi první věci, které budeš dělat zařaď také vytvoření podpisu pro tvoji emailovou komunikaci. Návod pro vytvoření nalezneš zde. Podpis si ze souboru pouze zkopíruj a dle návodu vlož. Nezapomeň poté vyplnit tvoji pozici (s počátečními malými písmeny), pevnou linku pokud máš, jinak ji samozřejmě smaž, mobilní telefon a email. 


ŠKOLENÍ BOZP A PO


Ihned při nástupu tě čeká povinné školení BOZP a PO, kterým tě provede personální oddělení. Školení BOZP a PO se poté opakuje 1x za rok, kdy na firmu dochází externí školitel a ve stanovených několika termínech proškolí všechny zaměstnance firmy. 

 

ŠKOLENÍ ŘIDIČŮ


Pokud jsi nastoupil na pozici, které náleží služební auto, tvým prvním krokem musí být úspěšné absolvování školení řidičů, které probíhá online na webu - https://www.instructor.cz/

  • jakmile tě HR oddělení zaeviduje do systému, přijde ti email s přihlašovacími údaji. Online test se skládá z 5ti jednoduchých otázek bez časového limitu a máš na něj neomezený počet pokusů. Po úspěšném absolvování, prosím vytiskni certifikát, podepiš ho a spolu s kopií řidičského průkazu ho zanes nebo zašli emailem na personální oddělení (adresa pro zaslání: vkrekulova@servind.com)
  • Školení řidičů se opakuje 1x za rok. Jakmile se bude blížit datum konce platnosti tvého školení, automaticky ti přijde upozornění.
  • Nezapomeň, ve služebním autě smíš jezdit pouze s platným školením řidičů! 

 

INTERNÍ SYSTÉM


Servind pracuje s interním systémem Navision, který je přizpůsobený (a stále se přizpůsobuje) našim potřebám, tedy v případě, že máš jakékoliv připomínky nebo požadavky, budeme rádi, když je předáš tvému nadřízenému. Co ty víš, třeba právě tvoje myšlenka ulehčí soužití s Navisionem nám všem :-) 

  • V prvních týdnech tě systémem provedou tvoji kolegové nebo obchodní referentky, které v něm plavou jako ryby ve vodě, takže se nemáš čeho obávat :-) 

 

ZPĚTNÁ VAZBA


Nezapomeň, že máš právo na pravidelnou zpětnou vazbu od tvého nadřízeného. Stále jsme jenom lidi a ne vždy se všem daří dávat feedback pravidelně. Kdykoliv jen budeš chtít, určitě se ozvi a neboj se o ni požádat. Je to věc, která je velmi důležitá a přínosná pro obě strany. 

Pravidelně se však snažíme dodržovat:

  • Sezení před koncem zkušební doby s HR
  • Kvartální ohodnocení s nadřízeným na jehož základě dostáváš motivační složku
# # # # # # # #
Přepínač

Nahoru