![]() |
![]() |
Hrubá stavba, při které byly použity původní díly z tramvaje T3 a nové díly dle návrhu Anny Marešové
|
Po důkladné předpřípravě byl aplikován Mäder Etokat Aktiv Primer
|
![]() |
![]() |
Nástřik vnitřních nepohledových částí a spodku vozu materiálem Mäder Aquaverm Grimmer Farbe
|
Tramvaj po tmelení a vybroušení. Na probrusy znovu použit EP základ
|
![]() |
![]() |
Následoval plnič Standofleet Grundier Filler
|
Pohledové části interiéru byly lakovány 2K HS Topcoat v pololesku
|
![]() |
![]() |
Vybroušená a zalepená tramvaj pro vrchní barvy
|
Nástřik dvouvrstvou modrou perletí Standoblue
|
![]() |
![]() |
Maskování před druhým třívrstvým odstínem bílá perleť
|
Po aplikaci nástřiku perleti před bezbarvým lakem
|
![]() |
![]() |
Po prvním bezbarvém laku Standofleet HS Plus Klarlack, tuženém 3:1
|
Po finálním bezbarvém laku Standofleet HS Plus Klarlack s tužením 5:3 v antigraffity variantě
|
Dokončovací práce obsahovaly zabrušování a zalešťování smítek. Dále byl aplikován transparentní protiskluzový nástřik na pochozí část střechy. Foto: Josef Tafat, Petr Ludvíček a Petr Hajna
|