Marketing a sociální sítě

SOCIÁLNÍ SÍTĚ


Servind je součástí mnoha sociálních sítí, které nám slouží k propagaci společnosti jako takové, k prezentaci produktů a novinek, ale také například k hledání nových kolegů. Budeme moc rádi, pokud nás i ty budeš na sociálních sítích sledovat.

Najdeš nás na:

Pokud máš profil na LinkedInu, budeme moc vděční, když si nás mimo jiné přidáš na svůj profil jako současného zaměstnavatele. :-) 

Tento portál slouží primárně novým kandidátům, ale stávající kolegové tam mohou najít mnoho zajímavých informaí. Mimo jiné se tam můžeš podívat na video rozhovory/medailonky například s jednatelem společnosti Davidem Bártkem, Kubou Jiříkem naším produktovým manažerem nebo Eliškou Jarošovou asistentkou vedení. 

 

VIZITKY


Vizitky nám zajišťuje naše marketingové oddělení, které pravidelně rozesílá email s výzvou k objednávce vizitek. K objednání vizitky si musíš připravit kontaktní údaje: celé jméno včetně titulu, název pozice, telefon, mobilní telefon, e-mail a typ vizitky.

V případě jakýchkoliv dotazů se naváhej obrátit na naši marketingovou manažerku Pavlínu Carrollovou (pcarrollova@servind.com). Telefon nalezneš v kontaktech nebo v tablu a polohu kanceláře v mapce 3. patra. 

 

REKLAMNÍ PŘEDMĚTY


Informativní tabulku s aktuálními reklamními předměty najdeš na: 

Dostupnost a disponibilní množství je však nuté ověřit v systému Navision. Výdej reklamních předmětů se provádí přes žádanku na výdej zboží, kterou najdeš ve formulářích pod číslem SE-39. Vyplněnou žádanku ti musí schvlálit tvůj nadřízený, u kterého se zároveň můžeš informovat o tom, které reklamní předměty ti jsou k dispozici. Každý tým má totiž jistý budget a typ RP, které může odebírat. Výdej zboží probíhá na zákaznickém oddělení na základě podepsané žádanky. 

Pokud by sis nebyl jistý, jak se ověřuje dostupnost RP v Navisionu, pomůže ti náš marketingový asistent Miloš Vopátek, který RP zajišťuje. Zároveň pokud bys rád navrhl nějaký nový předmět, stejně tak se obrať na Miloše.

Co se týká tiskovin, tam je postup jednodušší. Zkrátka se obrať na kohokoliv z marketingového oddělení. 

Zaměstnanci

# ## # # # # #
Přepínač

Nahoru