Zpět na výpis

Asistentka – Oddělení Pojistných událostí

Jsme Servind! Lídr v oblasti dodávek prémiových laků, příslušenství a vybavení do autoopravárenství a průmyslu v České a Slovenské republice. V roce 2023 jsme obhájili titul ekonomicky nejúspěšnější firmy Středočeského kraje. Naše služby neustále posouváme vpřed a hledáme posily, které nám pomohou s naším dalším růstem.

Náplň práce

  • vyřizování objednávek oprav vozidel a s tím spojená administrativa
  • komunikace s leasingovými společnostmi, klienty a autoopravci na denní bázi
  • telefonická / e-mailová komunikace
  • fakturace
  • zpracování tabulek a přehledů
  • stanete se součástí mezinárodního projektu německého producenta prémiových lakovacích materiálů Standox, jichž je Servind výhradním distributorem

Očekáváme

  • SŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • zkušenosti s telekomunikací
  • dobrá znalost MS Office
  • operativní rozhodování a organizační schopnosti
  • odolnost vůči stresu
  • flexibilnost, samostatnost, komunikativnost, spolehlivost
  • alespoň mírně pokročilá znalost AJ

Nabízíme

  • spolupráci na HPP
  • pečlivé zaškolení a skvělý přátelský kolektiv
  • fixní mzda dohodou + motivační složka
  • služební notebook a mobilní telefon
  • příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti,
  • systém kafeterie e-Benefity,
  • po 1 odpracovaném roce 13. plat,
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days,
  • vzdělávací programy na míru, výuka jazyků,
  • slevy na firemní produkty,
  • teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí - open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář
Zpět na výpis

Padli jsme vám do noty?

Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně. Můžete se spolehnout, že se vám ozveme.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení