Technická podpora

Disponujeme největším technickým týmem v oboru

Jsme patřičně hrdi a zakládáme si na tom, že disponujeme největším technickým týmem v oboru. Naši technici jsou denně u našich zákazníků, pomáhají s koloristikou, správnou aplikací, představováním novinek a školením personálu našich zákazníků. Uvědomujeme si, že v případě rozdělané zakázky a případného problému, hraje naše rychlá pomoc a podpora rozhodující roli.

 

Zákazníci mají on-line přístup k recepturám. Pokud si přesto neví rady, mohou se obrátit na naši telefonní koloristickou linku, kde jsme schopni přímo poradit nebo pro ně získáme další informace od koloristických týmů výrobců lakovacích materiálů.

 

Jsme tu pro vás

Nákupem nářadí, vybavení a technologií naše práce nekončí. Dané produkty zákazníkovi nainstalujeme a provedeme potřebné zaškolení. Součástí dodávek je doložení potřebné technické dokumentace. V případě servisu zařízení můžeme pro zákazníka zařídit náhradní vybavení, aby jeho každodenní práce nebyla zbytečně omezována.

 

Při výstavbě nové nebo rekonstrukce stávající lakovny či karosárny naši kolegové napřímo komunikují s projektanty a stavebními firmami, tak aby jejich zástupci měli k dispozici všechny potřebné dokumenty, schválení a podklady pro úspěšnou stavební přípravu a následnou instalaci zákazníkem požadovaných technologií. Před uvedením technologií do provozu pomůžeme s vyřízením všech potřebných revizí. Taktéž nabízíme další následné periodické revize všech zařízení.

 

Součást naší technické podpory je i poradenství v oblasti legislativy životního prostředí. V rámci společnosti zaměstnáváme specialistku, která se danou problematikou zabývá a je schopna našim zákazníkům poradit s touto ne zcela jednoduchou problematikou.

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.