Zpět na výpis

Obchodní referent/ka Průmyslu

Do naší společnosti hledáme pravou ruku průmyslové divize společnosti, která bude podporou nejen obchodnímu týmu. Denně se budete podílet na zpracování objednávek, komunikaci s dodavateli, přípravě různých reportů či sledování skladových zásob. Náš nový kolega/kolegyně bude přímo podřízen řediteli divize Industry, měl by být pečlivý, samostatný a mít logické a analytické myšlení. Stane se tak klíčovou osobou pro naše sektorové manažery i obchodní zástupce a bude jim pomáhat v každodenních činnostech.

Náplň práce

  • administrativní podpora obchodního týmu a ředitele divize;
  • kompletní zpracování objednávek tuzemským i zahraničním dodavatelům, včetně veškeré dokumentace a následná kontrola možných odchylek v dodaném zboží;
  • podpora obchodních vztahů se zákazníky – poskytování poradenství, řešení reklamací;
  • pravidelná aktualizace dat v interním systému Navision, zejména databáze kontaktů, produktů a cen;
  • sledování skladových zásob;
  • aktualizace nákupních a prodejních cen, zpracování nabídkových podkladů a kalkulací;
  • úzká spolupráce se sektorovými manažery, zákaznickým servisem i dalšími obchodními referenty;
  • příprava reportů a statistik.

Očekáváme

  • minimálně SŠ vzdělání;
  • pečlivost a zodpovědný přístup je nutností;
  • příjemné a reprezentativní vystupování, proaktivní přístup – hledáme kolegu/yni, který/á se nebude bát komunikovat s obchodním týmem, ale i dodavateli;
  • flexibilitu i samostatnost;
  • praxe na obdobné pozici podmínkou, ideálně zkušenosti se zpracováním objednávek, fakturací apod.
  • dobrá znalost PC – MS Office, víte, že "svyhledat" je funkce v Excelu;;
  • v interním systému Navision vás rádi zaučíme, ale jeho znalost případně obdobných systémů jako je Helios, SAP aj. je výhodou;
  • znalost anglického jazyka na min. úrovni B1 je nutností – pravidelná komunikace s dodavateli především v emailové komunikaci.

Nabízíme

  • spolupráci na HPP;
  • zázemí silné a stabilní společnosti působící 30 let na trhu a skvělý přátelský kolektiv;
  • fixní mzda dohodou + motivační složka;
  • notebook a mobilní telefon;
  • příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti;
  • systém kafeterie e-Benefity;
  • po 1 odpracovaném roce 13. plat;
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days;
  • možnost svozu minibusem na/z letiště;
  • vzdělávací programy a výuka jazyků;
  • slevy na firemní produkty;
  • teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí - open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář.
Zpět na výpis

Padli jsme vám do noty?

Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně. Můžete se spolehnout, že se vám ozveme.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení