Zpět na výpis
Zpět na výpis
Obchodní referent/ka Průmyslu
Do naší společnosti hledáme pravou ruku průmyslové divize společnosti, která bude podporou nejen obchodnímu týmu. Denně se budete podílet na zpracování objednávek, komunikaci s dodavateli, přípravě různých reportů či sledování skladových zásob. Náš nový kolega/kolegyně bude přímo podřízen řediteli divize Industry, měl by být pečlivý, samostatný a mít logické a analytické myšlení. Stane se tak klíčovou osobou pro naše sektorové manažery i obchodní zástupce a bude jim pomáhat v každodenních činnostech.
Náplň práce
- administrativní podpora obchodního týmu a ředitele divize;
- kompletní zpracování objednávek tuzemským i zahraničním dodavatelům, včetně veškeré dokumentace a následná kontrola možných odchylek v dodaném zboží;
- podpora obchodních vztahů se zákazníky – poskytování poradenství, řešení reklamací;
- pravidelná aktualizace dat v interním systému Navision, zejména databáze kontaktů, produktů a cen;
- sledování skladových zásob;
- aktualizace nákupních a prodejních cen, zpracování nabídkových podkladů a kalkulací;
- úzká spolupráce se sektorovými manažery, zákaznickým servisem i dalšími obchodními referenty;
- příprava reportů a statistik.
Očekáváme
- minimálně SŠ vzdělání;
- pečlivost a zodpovědný přístup je nutností;
- příjemné a reprezentativní vystupování, proaktivní přístup – hledáme kolegu/yni, který/á se nebude bát komunikovat s obchodním týmem, ale i dodavateli;
- flexibilitu i samostatnost;
- praxe na obdobné pozici podmínkou, ideálně zkušenosti se zpracováním objednávek, fakturací apod.
- dobrá znalost PC – MS Office, víte, že "svyhledat" je funkce v Excelu;;
- v interním systému Navision vás rádi zaučíme, ale jeho znalost případně obdobných systémů jako je Helios, SAP aj. je výhodou;
- znalost anglického jazyka na min. úrovni B1 je nutností – pravidelná komunikace s dodavateli především v emailové komunikaci.
Nabízíme
- spolupráci na HPP;
- zázemí silné a stabilní společnosti působící 30 let na trhu a skvělý přátelský kolektiv;
- fixní mzda dohodou + motivační složka;
- notebook a mobilní telefon;
- příspěvek na stravování, pitný režim a káva na pracovišti;
- systém kafeterie e-Benefity;
- po 1 odpracovaném roce 13. plat;
- 5 týdnů dovolené a 2 dny sick days;
- možnost svozu minibusem na/z letiště;
- vzdělávací programy a výuka jazyků;
- slevy na firemní produkty;
- teambuildingy a jiné zaměstnanecké akce, moderní a přátelské prostředí - open space u nás nečekejte, každý tým má svoji kancelář.
Padli jsme vám do noty?
Pošlete nám svůj aktuální životopis, rádi se s vámi setkáme osobně. Můžete se spolehnout, že se vám ozveme.